Monday, December 19, 2011

Ug Sa Dihang Nasuko Ang Akong Bana



Morag lain man ni siya i-blog no kay morag personal ra kaayo pero i-blog gyud nako ni kay dili ni basta2x nga panghitabo, char!, kay una pa ni nga higayon nga nasuko akong bana. Yup, first time gyud gikan sa among pagminyo, mo lima na mi katuig.

Niaso ang duha ka dunggan sa akong maidlot nga kapikas sa kinabuhi kay naglaag ko kuyog sa mga Pinay diri sa Winnemucca. Naa man mi amiga nga dati na taga diri unya ni-moved na sila sa Reno nibisita ngari kay ni-attend sa among Christmas Party pero wala man mi natagbaw sa Christmas party namo mao nag tapok2x na pod mi ug another day na pod sa pareho ra nga balay. Nagvideoke mi, nagdula2x ug tong-its, inom2x ug white wine ug nagsige ug katawa didto, katawa ngari. Grabe gyud kintahay namo ka enjoy to the highest level gyud.

To the highest level na pod diay ang kasuko sa akong bana kay gilaay diay siya diri siya ra isa sa balay. Abi gyud nako ug ok ra sa iya kay understanding man gyud kaayo ning akong bana intawon. Wala gyud ko kadungog nga nireklamo ni siya everytime magtapok2x mi sa akong mga amiga. Ganahan man gani na siya para dili pod ko mabored.

Pag-uli nako sa balay, tulog na siya unya andam na niya iyang baon, as in, kumpleto gyud, naa na sa ref ang iyang sandwich ug giandam na niya sa iyang lunch bag ang drinks niya para ice na lang ang ibutang good to go na dayon. So nag FB2x sa ko, akong gicheck kung naa ba koy message gikan sa akong mga anak, unya kay nakamata man na siya.

Hala kay nagyaw2x siya ug maayo sa ako tapos nireason out ko, ingon niya dili sa daw mi magtalk kay lagot daw siya, naghilum na lang pod ko kay medyo nikurog my heart pod ko kay first time ko kakita niya nga suko gyud siya sa ako. Sukad man gud nga wala na koy work, kami sa akong bana kapit-tuko gyud mi sa usag-usa, mag grocery, mag eat out, watch ug TV, bisan asa basta day off niya, ug we consider ourselves magbest friends gyud so naanad na siya sa akong presence mao siguro nga naglain gyud iyang buot.

Siguro napuno na gyud si Ricardo. Dili man pod nako siya mabasol. Kay tiaw ba nga nagsabot gud mi niya nga mamalengke mi duha unya nitawag pa gyud siya sa ako kay nibalik na pod si Brenda sa house, wala ko niuli pero niadto na lang ko sa ilang house kadali kay tayming silingan man sila sa balay nga among gitapukan, tapos wala pa japun ko niuli, nawag ko niya wala man ko niya gitubag, wala japun ko niuli kay naglami na man gyud mi didto, wala gud mi nag-inom ug makahubog kay magdrive baya, unsaun na lang kung masakpan sa Pulis, impas man gyud mi.

Upat siya ka adlaw karon nga day shift then 7 days off na dayon.Kung dili siya motingog nako ig uli niya unya, adto na lang ko matulog sa room sa akong daughter kay aron walay samok. Sa akong huna-huna, "Dah bahala ug masuko basta ako nalipay! Kadto ra pod gani nahitabo nga kumpleto gyud mi tanan Pinay ug naay Videoke pod."

Pero sa tinuod lang, nabag-uhan gyud ko kay wala ko naanad nga nasuko akong bana, nahadlok ko ba kay basin i-divorce ko, hahaha! Wala gud ta kabalo sa iyang huna-huna plus lahi baya na sila ug kultura. Aw kung simbako moabot mi sa ingon ana, moingon na lang siguro ko ug, "Okey fine, whatever!" Morag pod ko ug korek nga dili ra ba gyud, hehehe! Haay, nagsalimuang lang akong utok karon. Bisag unsa na lay nahuna-hunaan. Pero dili pod siguro ko niya  i-divorce uy! Kahilas niya kung i-divorce ko niya, hahaha!

Tayming nag online akong son sa FB so nagchat mi, nitug-an ko niya, nakuratan siya ug wala nakatuo kay kinabuotanan man gyud kaayo ilang daddy, grabe ka pasensyuso kaayo. Ingon niya bantayan nako ilang daddy kay basin maheart attack o kaha ma high blood daw sa kasuko. Nagguol intawon akong anak.

Unya ni makita ug masusi ig uli niya kung suko pa ba siya sa ako or dili na. Hala. Kung suko pa japun siya, mirisi gyud kong daku, hehehe! Mao nay giingon nga, "Tagam! Palabi pa!"

Bitaw uy, nakaingon gud ko ug, "Di na gyud ko moutro, kaisa na lang!" :)

Salamat sa paghapit ha. Magkukabildo na pod ta sunod.



5 comments:

  1. hahaha nagkatawa ko nimo betchay :D ani gyud siguro tang mga babae no, paranoid usahay ug pangisip..ayaw lang palabi ug huna2 kay negative vibes attract negative vibes raba gyud..hehe
    grabe naman pud oie kung i-divorce ka sa imong bana na kadto rang panghitaboa..shallow kaayo na rason kung mao man gani na
    lambinga lang na imong husband ug pangayo ug sorry, para mahuwasan sa iyang kalagot..hehe

    ReplyDelete
  2. Hehehe, peace na mi sis. Before siya niadto sa work this morning nagsorry siya kay gikasuk-an ko niya.

    ReplyDelete
  3. kabuotan sa imong bana sis oie, siya pa ang nag sorry kay iyaha ka gikasuk-an :)


    P.S.
    malingaw gyud ko ug basa ani imong blog na binisaya :D

    ReplyDelete
  4. hahahaha, muot imong mga storya chay!

    ReplyDelete
  5. your blog is a breath of fresh air

    ReplyDelete