Mao ni ang reklamo sa mga guests sukad pa kagabii hangtud nahuman akong shift |
Pag-abot pa lang nako sa desk, nisugat dayon sa ako ang balita nga nadaut ang aircon sa tanan kwarto, bag-o lang jud daw pero ongoing na kuno nga gitrabaho sa Maintenance Dept. Whew, sulod sa almost duha ka tuig nakong work sa hotel, karon pa jud nahitabo nga nawad-an ug kabugnaw ang tanan mga kwarto sa tungang gabiing dako.. sa mga kwarto ra pod, ang uban part sa hotel walay apil. Sa akong huna-huna, "nah, mao na ni, magkabuang na pod ko ani ug explain ig naay moreklamo, hahaay."
Taud-taud niabot among isa sa mga maintenace guys sa swing shift nga nagkalisod2x ug bit-bit sa electric fans, ready na sa mga guests nga moreklamo. Mga lima ra pod kabuok, bag-o tanan. Nagpalit diay dayon sa WalMart kay open man 24 hours incase dili dayon maayo. Hmm.
Nakachecked-in dayon ko ug 3 ka guests, siyempre to the highest level jud akong explanation kay aron walay mahay pag abot sa kwarto pero perting baratuha ra among parenta kay tiaw bay walay aircon although gitrabaho na man sa maintenance. So kada tingog sa phone morag kadaganun ko labina kung mo apppear sa caller screen ang room number ug ang name sa guest. Sa kada napulo ka tawag, isa ra juy wake-up call ang tuyo, ang siyam pulos reklamo, waaah! Pagkapait! Maayo na lang naa poy bugnaw paminawon nga pagkareklamo pero kasagaran gyud medyo taas ang tingog, basin nakamata siguro sa kaigang pod ug kaha naalimungawan, hehe!
Ang mga reklamo:
"I am in Room 106, is there a problem in the airconditioning system? It is hot here."
"Hey, this is Mr. Brown in Room 282, there is no air here, I already opened the window but still it didn't help. I can't sleep! Can you guys do something about it?!"
"Hello! May I speak with your Manager? It is freaking hot here!"
"This is Room 233. The aircon is not working in this room, darn it!"
"Hello, there is no air coming out from the airconditioning system, I am sweating right now! I need to talk to the Management tomorrow!" This is Mr. Black in Room 288!"
"It is very hot here! I should leave very early tomorrow but how can I sleep with this very hot room?! I should be compensated on this!"
"Hello, Beth, I have a complain, it is hot as hell here in Room 131!"
Blah. Blah. Blah. Blah. Blah!
Mora ko ug mabuang nga naminaw sa ilang mga reklamo, Ginoo ko, tabang!
Mao ni akong initial nga tubag:
"Sir, I am sorry to inform you that we are having problems on our aiconditioning systems tonight but the Maintenance people are working on it now".
Follow up nga tubag:
"I suggest to open the window, it might help Sir, it is only 70 Degrees outside."
"Would you like a fan Sir? I can send one for you in a minute."
"Sir, just come by the desk tomorrow morning and ask for the Manager."
Ug kung naay gusto sa fan, magkabuang pa ko ug hangyo sa among Janitor sa hotel, tinagsa akong Spanish sagol Eninglis aron lang jud mi magkasinabot kay pipila ra pod tawon ang English words nga nabal-an, for example: "Amigo, for pavor, bring this to Kwarto Dos Tres Tres, ok? Gracias, gracias amigo." Ug isulat gyud nako ang room number sa papel. Pastilan lagi, maghiki-hiki gud ug katawa ang among Cashier sa Casino :D
Ug wala gyud naayo ang aircon kay naay palitunon nga piyesa ug sa buntag na jud matrabaho. So hangtud jud nagbuntag ang ring sa phone. Tiaw bay kapin gatos ang kwarto.
Maayo na lang sayo akong relyebo. Abtik pa ko sa kilat nakahuman sa akong report ug ni clock-out dayon.
Bow :D
Taud-taud niabot among isa sa mga maintenace guys sa swing shift nga nagkalisod2x ug bit-bit sa electric fans, ready na sa mga guests nga moreklamo. Mga lima ra pod kabuok, bag-o tanan. Nagpalit diay dayon sa WalMart kay open man 24 hours incase dili dayon maayo. Hmm.
Nakachecked-in dayon ko ug 3 ka guests, siyempre to the highest level jud akong explanation kay aron walay mahay pag abot sa kwarto pero perting baratuha ra among parenta kay tiaw bay walay aircon although gitrabaho na man sa maintenance. So kada tingog sa phone morag kadaganun ko labina kung mo apppear sa caller screen ang room number ug ang name sa guest. Sa kada napulo ka tawag, isa ra juy wake-up call ang tuyo, ang siyam pulos reklamo, waaah! Pagkapait! Maayo na lang naa poy bugnaw paminawon nga pagkareklamo pero kasagaran gyud medyo taas ang tingog, basin nakamata siguro sa kaigang pod ug kaha naalimungawan, hehe!
Ang mga reklamo:
"I am in Room 106, is there a problem in the airconditioning system? It is hot here."
"Hey, this is Mr. Brown in Room 282, there is no air here, I already opened the window but still it didn't help. I can't sleep! Can you guys do something about it?!"
"Hello! May I speak with your Manager? It is freaking hot here!"
"This is Room 233. The aircon is not working in this room, darn it!"
"Hello, there is no air coming out from the airconditioning system, I am sweating right now! I need to talk to the Management tomorrow!" This is Mr. Black in Room 288!"
"It is very hot here! I should leave very early tomorrow but how can I sleep with this very hot room?! I should be compensated on this!"
"Hello, Beth, I have a complain, it is hot as hell here in Room 131!"
Blah. Blah. Blah. Blah. Blah!
Mora ko ug mabuang nga naminaw sa ilang mga reklamo, Ginoo ko, tabang!
Mao ni akong initial nga tubag:
"Sir, I am sorry to inform you that we are having problems on our aiconditioning systems tonight but the Maintenance people are working on it now".
Follow up nga tubag:
"I suggest to open the window, it might help Sir, it is only 70 Degrees outside."
"Would you like a fan Sir? I can send one for you in a minute."
"Sir, just come by the desk tomorrow morning and ask for the Manager."
Ug kung naay gusto sa fan, magkabuang pa ko ug hangyo sa among Janitor sa hotel, tinagsa akong Spanish sagol Eninglis aron lang jud mi magkasinabot kay pipila ra pod tawon ang English words nga nabal-an, for example: "Amigo, for pavor, bring this to Kwarto Dos Tres Tres, ok? Gracias, gracias amigo." Ug isulat gyud nako ang room number sa papel. Pastilan lagi, maghiki-hiki gud ug katawa ang among Cashier sa Casino :D
Ug wala gyud naayo ang aircon kay naay palitunon nga piyesa ug sa buntag na jud matrabaho. So hangtud jud nagbuntag ang ring sa phone. Tiaw bay kapin gatos ang kwarto.
Maayo na lang sayo akong relyebo. Abtik pa ko sa kilat nakahuman sa akong report ug ni clock-out dayon.
Bow :D
No comments:
Post a Comment