Tuesday, December 13, 2011

Bad Kaayo si Ako


Thanks to the owner of the photo
Karong hapon, igo nilakaw akong bana paingon sa work, naay nanuktok. Talagsaon ra nang manuktok kay naa guy doorbell. Nagduha2x ko ug abri sa pultahan kay wala pa koy ilis, feeling nako nanimaho na ko ug kagwang, hehehe! Unya basin pod ug kana ganing magbilin ug business notice ang nanuktok. Mao nga wala nako gibali-bali, maayo gani kusog kaayo ang volume sa TV kay while nanghugas ko ug plato sa kusina naminaw pod ko sa Maria la del Barrio sa TFC.

Nanuktok na pod ug utro, kaduha na, so niadto ko sa among kwarto ug akong gisilib. Pirmiro akong nakita kamot sa babaye nga naay bitbit nga regalo. Akong gitag-an nga si Brenda. Akong giklaro gyud ug silib, si Brenda gyud diay! Nagdali2x ko ug ilis! Pero pagkahuman wala jud ko nilihok! Ug wala gyud nako siya abrihi hangtud nibalik na lang siya sa iyang sakyanan ug nagdrive.

Ngil-ad kaayo ko no? Giabot man gyud ko ug kaulaw uy! Gusto ko mocall sa iyang celphone pero nadelete man tanan numbers sa akong cp tung gipalitan ko sa akong bana ug bag-o nga unit unya kini laging natagaw na ta, nadelete ang tanan info nga wala nako gituyo. Pero sa tinuod lang naay home phone number akong bana kung tuyuon lang gyud nako ug tawag niya. Pero giabot na ko ug kaulaw kay haskang dugaya na man tong akong promise. Mao gyud na ang nakabaho nako ug tik-tik matud pa, hehehe, kanang magpaundayon na lang pod sa gibati ba.

Si Brenda ang pinakauna nga akong na-amiga nga puti diri sa US. Ang iyang bana ug akong bana kauban sa work tung-una mao nagkaila mi. Siya ang naglibot sa ako sa Winnemucca. Gidala ko niya sa Museum diri, gisuroy sa mga butik, sa klase-klase nga simbahan (kay nangita man ko ug church nga akong maangayan aron didto na magsimbahan), unya gakuyog pod mi gawalking, etc. Siya pa man diay gani ang nikuyog sa ako sa DMV tong pagtake nako ug written test sa driving. Basta daghan kaayo na siyay natabang sa ako.Thoughtful kaayo si Brenda. Super. Walay makalupig. Pati sa akong mga anak thoughtful kaayo siya.

Mga unom na siguro ka bulan nga wala na mi nagkita, hala tunga man gyud diay sa tuig! Tung nagwork pa ko, iya ko giimbitar nga magbreakfast mi duha kay aron makatsika2x pod unya ingon ko niya nga tawagan ra nako siya ig-day off nako (Sige2x na gud namo na ginabuhat nga magbreakfast mi duha para i-update ang usag-usa.) Pila ka day off nako ang nilabay, ni-quit na lang ko sa akong work, naka adto na lang ko ug Pilipinas, nakabalik diri sa US ug hapit na lang mahuman ang tuig wala gyud ako nitawag niya. Unya kaduha na ko kabeses nga nagluto ug pagkaon para ihatud nako sa ilahang balay kay aron pambawi ba pero abuton ko ug kaulaw.

Pagtawag ni Ricardo sa ako, nireport gyud dayon ko nga niari si Brenda unya wala nako abrihi, iyang tubag, "My God Mahal, you're so mean!"

Mean gyud. Ngil-ad. Way puangod. Way batasan. Way kasing-kasing.

Karon nakonsensya gyud kaayo ko. Morag di ko makatulog ani dah! Brenda sorry gyud kaayo!

Haay.


2 comments:

  1. pwede paman ka mobawi sa iyaha ba :D adtoa na dayon siya oie, ingna na pasensyai lang ka na wala ka nakabisita sa iyaha kay busy ka..hehehe siguro makasabot rana siya..dili paman ulahi ang tanan ba *winks* if there is a will, there is a way, putla ang ikog ug ayaw kaulaw ^^

    ReplyDelete
  2. Nibalik na pod siya sa among balay sis, hehehe! Akong bana ang iyang naabtan. Luag na akong dughan kay okay na mi :)

    ReplyDelete