Wednesday, June 13, 2012

Ang Basurero, Bow!

Nakatayming ra gyud ko sa tig-kuha ug basura ngari pero dili ang tigkuha sa among basura. Duha man gud ang kompanya sa basurero diri. Ang among sked kay kada Lunes sa buntag sayo, dili pa mag alas siyete sa buntag so dili ko makatayming.

Ako ni gi-blog kay para sa ako interesting ni hehehe. Sa ato kay mabal-an nato nga moabot na or naa na ang basurero tungod kay baho man ang hangin nga atong masimhot pero ngari, dili baho, banha lang kaayo ang tingog sa sakyanan.

Naa mi ni Ricardo sa garahe, nadungog namo ang tingog sa basurero
gipiktyuran dayon nako

Sa atbang na ni sa among balay. Giguyod na sa tawo ang sudlanan
sa basura nga morag pinakadako nga balde sa ato with taklob.

Gitung-tung ang sudlanan sa basura unya naay
gibira ang tawo para matuwad

Human na nayabo ang sulod

Unya naa na poy gituyok ang tawo para makahig ang basura
paingon sa sulod

Morag wala lang pagkahuman nakahig

Nagpahanoy na si Ugis. Sa ubang balay na pod :)
Si Ricardo sige explain while gakuha ko ug piktyur.

Interesting di ba?

Salamat sa paghapit.


No comments:

Post a Comment