Sunday, April 1, 2012

Ang Budbod, bow...!

Niabot ko ug kakugi sa kusina mao nga nakahuna-huna ko pagluto ug Budbod. Ikaduha na nako ni nga pagluto pero ang permiro kay napalpak tungod kay gisagulan man nako ug tapul, unya ang tapul ngari kay pirti man diay kagahi, bisag gihumolan. Morag nagkaon ko ug batuon nga budbod atong mga panahuna, unya gawas sa naay sagol gahi, medyo tab-ang pod ang timpla ato mao pirti gyud ka palpak.

Karon kumpiyansa na gyud kintahay ko nga morag mao na gyud ni, hehehe!

 3 cups Pilit nga bugas- wala gyud nay sagol ha? Pure gyud na :)
Gihumulan nako na ug 4 ka oras.

      Dahon sa saging-kalimot na ko sa presyo basta mahal
pero sosyal ni nga dahon kay frozen

 1/2 cup nga white sugar ug 1tsp. salt


3 cans nga gata- di ko sure kung pure ni kay lahi ra gyud 



 Gipabukal ang gata hangtud morag molana2x na, isagol
dayon ang asukar ug asin, karawon ug maayo


Pag medyo uga2x na gyud siya, isagol dayon ang pilit
Ingon ani na dayon ang hitsura, pwede na putson

 Naputos na :) pinaplastar gyud no? tan-awa ang dahon, dili linghud


 Mga way pulos nga dahon kay daghan gisi

Gitak-ang na, hapit na gyud :)
  
 Hiniram ra nako ni sa akong amiga ang steamer, yup, uso pod
ang hiram2x ngari, hehehe! Gamay man gud akong steamer


pagkahuman sa 45 minutos, luto na gyud :)
 

Tadaaaang! Budbod gyud kaayo :)


Karon sa akong pagtype, haskang busuga nako, salamat sa Ginoo:)

Salamat sa paghapit.


3 comments:

  1. pagkalami ana! tana naay makabuhat ana dre para sa bday ni bianca ugma... hehehe

    ReplyDelete
  2. kalami! parisan dayon ug mangga ug tablea na tsokolate!

    ReplyDelete
  3. Dili mana budbod..... suman mana xia....

    ReplyDelete