Sunday, October 28, 2012

Ug sa Dihang Gidudahan Mi!


Kusog kaayo ang hangin niadtong mga pipila ka adlaw mao daghan kaayo mga bisag unsa na lang nga mga sagbot, basura ug uban pa nga napalid sa palibot sa among balay mao nga gi-operasyunan namo ug pamunit ni Ricardo, gikarga namo sa iyang van nga edaran na pod liwat niya :D



Pagkahuman namo ug pamunit among gihatud sa basurahan unya nagdecide mi nga moderetso ug town kay naay paliton. Akong plano gyud nga mosimba ko pagkahuman ug magluto  ug madala sa simbahan kay naay kaon after sa simba didto ra pod sulod sa simbahan. Kining akong kurdapyo nga maidlot daghan pod diay plano nga adtuan like didto mi sa storage kay naay kuhaun, unya niadto mi sa balay sa iyang amigo nga nidagan pagka commissioner sa town, (kanang nakapilit nga ngalan sa sakyanan) unya sige pa storya nalangan na mi plus niadto pa sa laing tindahan nagpalit ug iyang masuot nga underwarmers kay tingtugnaw na man lagi.

So morag di na gyud nako maapas nga mosimba ug magluto pa kay pasado alas kwatro na unya ang simba magsugod ug alas sayis. Nakahuna-huna ko nga magbuy na lang ug cake unya akong i-drop off sa church kay nag signed up man ko last Sunday nga dessert akong dalhon. So nagbuy mi ug duha ka klase nga cake.

Hapit na gyud alas singko, nihapit na mi sa simbahan. Tan-awon sa gawas morag walay tawo, ninaug ko ug akong gituyok ang knob, naka-locked. Niadto na pod ko sa pikas sa door, locked japun. So hulat2x lang mi sa atbang sa simbahan. Niingon ko kang Ricardo, "Mahal, how about if I will knock on the door of that house across the street to leave the cakes then I will send a message to the Pastor's wife's Facebook to inform her?" Ang iyang tubag, "Mahal you can't do that here. You don't know them." Akong tubag, "Okay, so we will stay a little bit then."

Morag dugay2x na gyud mi ug standby didto, ako nagkabusy ko sa akong cp, nagtry ko ug online kay magdula ug Words with Friends. Pipila ka mga minuto nilabay, mga 15 minutes, di na man mi kahulat, akong giingnan si Ricardo nga moadto mi sa among dati nga balay kay naa koy morag na-amiga na sa church nga taga didto, tigulang nga babaye, akong tawag sa iyaha, Ms. Barbara. Wala ko kabalo sa iyang address pero nakadumdum ko sa color ug hitsura sa iyang sakyanan, basin makita namo nga nakapark sa tugkaran so among tuk-tukon. Nisugot pod si Ricardo. Gipaandar na niya ang sakyanan.

Paglarga niya, naay Police car among kasugat, ingon pa gyud si Ricardo, "Here comes the Police"...  Ako kita pod ko sa police unya nagkabusy na pod dayon sa phone. Kung makasugat ko ug sheriff or police car, moingon ana pod ko. Ug sa pipila ka segundo, nalisang ko pagkadungog sa gisulti ni Ricardo, "How come we are pulled over by that Police?" Pagtan-aw nako sa among likod, tua na, nagkidlap2x na ang suga sa patrol car. Nibalik diay sa agi ug gisundan diay mi. Akong gitan-aw kung nagseat belt ba mi duha ni Ricardo, nagseatbelt man, akong huna-huna, "Unsa may violation nga nahimo ni Ricardo?!"

So nagpaingon na ang Officer sa sakyanan, naghulat mi. Ug sa dihang naa na siya tungod sa bintana sa side ni Ricardo, niingon, "Sir, somebody called the authority that you two looked suspicious sitting in front of the church." Kalma ra ang tingog sa Officer. Mora ko ug kakuyapon naminaw pero ako lang gyud gipugngan! Mao diay nibutho ang Police kay kami man gyud diay ang tuyo! Kalma pod ang tubag ni Ricardo, "We did?" Gidali2x dayon nako ug kuha ang cake sa akong tiilan ug akong gi-explain sa officer nga nagpaabot mi kung naay maabri na ang church kay aron ma drop off namo ang cake. Wala na katingog si Ricardo kay ako na may nakig istorya sa Police! Ingon ang Police, "When I saw you both, I didn't think you were bad guys"... unya nikatawa pero unsan man trabaho man daw niya. Haaay... nakaginhawa gyud dayon ko ug dako! Pastilan!

Paglakaw sa Police gihagad na nako si Ricardo nga manguli na lang mi ug kaunon na lang ang cake, hehehe pero agian na pod namo ang simbahan kay basin abri na. Pag-abot namo sa simbahan, naay mga tawo sa balay atbang, nanulod dayon sila unya pagliko namo para makita ang isa ka door, nakita namo ang asawa sa Pastor naghakot ug mga foods gikan sa ilang sakyanan! Nalipay ko! Pagnaug nako sa sakyanan, akong gitan-aw ang balay sa atbang, namuot ko kay nanilib sila sa screen sa ilang pultahan, hahaha! Grabe gyud nakong katawa!

Gi-storyahan nako ang asawa sa Pastor ug pirti pod katawa, hehehe!

Pandamay nga German chocolate cake ug red velvet cake!

Anyway, pagpaingon namo pauli na, ingon ni Ricardo, nga sa sunod daw gani, pa-storyahon pod daw siya, kay wala na daw siya katingog dayon pag sugod nako ug storya, hahaha! Ako pod siya giingnan nga tungod na sa iyang sakyanan nga morag pang-"kidnapper" ang hitsura, mao nga we looked suspicious, hahahaha! Pirti pod niyang katawa! :D

Nakita na man ninyo ang hulagway sa iyang van, agree mo no nga morag pang-"kidnapper" no? Kana nga van, gihatag ra na sa iyang Mexican friend kay ang iyang friend, nagbuy ug shed unya gipakapin sa tag-iya ang van, daghan man siyay sakyanan nga pareho ra ug edad sa van, mao iyang gihatag kang Ricardo. Si kurdapyo nipahalipay ug $50.00 pinugos gyud kay dili halos dawaton. Bisag mao ra na ang hitsura sa van, bag-o ang engine ana kay gigastuhan gyud na ni Ricardo ug almost $2,000 pirti nakong laguta kay dili worth it ang dagway, hehehehe!

Na hala mao ra to kay morag nagtaas na ang atong kukabildo :D

Salamat sa paghapit!



1 comment: