Friday, June 22, 2012

Mag-plumber Na Lang Ko!



Pirti nakong pagkakurat pagkahibalo nako nga kung molapas na diay sa alas singko sa hapon unya manginahanglan ka ug plumber diri sa US kay kintahay naay emergency, sa pagtawag pa lang nimo, naa nay bayad. Grabe!

Naay balay sa isa ka Pinoy diri nga nagbaha na hapit ang ilang balay kay dili na mapalong ang tubig bisag unsaun hangtud nga nilapaw na ang tubig sa lababo. Ang anak ra nga bayong-bayong ang bilin kay ang amahan niuli man sa Pinas. Nagdali-dali dayon ko ug tawag ug Plumber unya naa na diay nakatawag, isa pod ka Pinoy, kibali sila na nagtiwas ug storya.

Pirting dalia ra kaayo naayo pero shocking ang bill kay $130.00! $120 daw ang charge sa pagtawag sa ila! Hapit nagisi akong baba sa kakurat! Tiaw ba! Mao nakaingon gud ko nga mag-plumber na lang ko, hehehe!

Haay, grabe, mabuang ko :)

Salamat sa paghapit.


No comments:

Post a Comment