Monday, February 13, 2012

Magdula Ta!

Nakita ra nako ni nga pktyur sa Facebook, salamat sa tag-iya

Hala uy, dugay2x na man diay nga wala ko kapost aning akong binisaya nga blog! Tsk tsk tsk! Nagkabusy kintahay ko, hahaha!

Magkukabildo ta mahitungod anang piktyur, pastilan, haskang ka enjoy sa mga bata, o! Maayo kaayo nga pagkakuha sa ilang mga aksiyon, kita pod nga nagtan-aw morag maapil pod ta ug ka enjoy. Bilib ko anang mga bataa na kay nagdula pa sila ana. Basin didto na sila nagpuyo sa bukid nga walay TV ug Internet, hehehe! Namasin lang ko ba :)

Nahinumdum na nuon ko sa akong mga kaagi niadtong bata pa ko nga magdula ug chinese garter, tumba-lata, siyatum, tago-taguay, sungka, holen, takyang, ug kana pa ganing dulaon kung bulanun, unsa na nga dula nga naay libotir? Ug uban pa nga mga dula nga dili na nato makita nga dulaon pa karon nga henerasyon. Karon wala na gyud nauso tungod sa PSP, DOTA ug uban pa nga dula gamit ang computer ug Internet.

Pero sa ako nang gihisgutan sa unahan, bilib ko anang mga bataa sa piktyur kay makabalo pa modula ug "luksong-tinik", hehehe! Maayo na ipakita sa atong mga anak, pag-umangkon o kaha mga apo nga mao ni ang isa sa mga sikat nga dula kanhi, o di ba?

Na hala mao lang to, kita-kits na pod ta sunod. Ayo-ayo!

1 comment:

  1. tama jud. unta lang dili ma miss sa mga bata ron ang pag dula sa gawas. mao gani dili ko gusto na mag sige babad sa computer or tv akong bata. miss na nako magpa init sa gawas labi na kung summer. hehe

    ReplyDelete