Monday, February 13, 2012

Pagkapait nga Kahimtang!

Kinuha ni nga piktyur gikan sa Facebook

Haaay... mora gyud ug hilapon/kumuton akong dughan kada tan-aw nako ani nga piktyur. Ako man gyud ginatutukan kay gusto ko makabalo kung mga Pinoy ba ning mga bataa ni. Sigurado gyud hinuon ko nga Asian sila.

Intawon pod nganong wala man gyud ni giayo nga tulay! Daghan gyud kaayo mabasol kung naay mahitabo sa mga tawo o mga bata samtang nitabok anang tulaya na, pastilan. Ang gobyerno, ang mga ginikanan, ang principal sa eskwelahan, taga simbahan ug uban pa nga lider sa kumunidad mao gyuy dapat manubag. Ang gobyerno kay naa sa ilaha ang gahum sa pagpa ayo anang tulaya na. Dapat pod unta ang mga ginikanan mismo aning mga bataa ang mangita ug paagi nga moreklamo sa gobyerno aron ayuhon, o kaha ang School Principal unta nilihok pod, hasta ang taga simbahan isip miyembro sa maong lugar.

Nakaagi man gyud ko ug grabe kalisod tung elementary pa ko kay pero mas grabe man gyud nang experience sa mga bata kay kaduha gud sa isa ka adlaw sila motabok anang tulay times lima ka adlaw (Lunes-Biyernes), para sa ako morag between life and death na man na uy. Nahuna-hunaan pod nako karon nga basin kana ra pod nga time nga naingon ana na, basin pod ug maoy pagkaguba ana nga adlaw tapos kinahanglan gyud nga mouli sila sa ilang mga balay siyempre bisag delikado nilatas gyud, maayo unta ug ingon ana ang nahitabo. 

Pagkaluoy na lang gyud aning mga bataa ni. Hinaut unta nga ilang himuon nga hagit ang ilang kasinatian para magpabilin ang ilang pagpursigi sa pagtuon hangtud makahuman.

Salamat sa Ginoo kay swerte pa diay ang akong mga anak, ang akong mga pag-umangkon, mga anak sa akong mga amiga ug silingan ug uban pa kay dili na sila kinahanglan molatas sa walay klaro nga tulay o hanging bridge nga gubaun! Salamat Lord!


1 comment: