Tuesday, January 3, 2012

Hilak sa Tago



Nakatulo gyud akong luha karon kay excited na unta kaayo ko moadto sa Reno pero dili madayon kay ang among sakyanan naay deperensya. Siyempre before molarga icheck man gyud ang car kung ok ba ibiyahe. Okey ra man unta kung naa dayon available nga piyesa sa tindahan ngari pero wala, orderon pa kuno online unya ugma pa sa udto madeliver. So kung moabot ugma sa udto, itaud pa, basin mahapunan na gyud kaayo so wala na tay time moadto sa Reno, ngit2x na man diri ang alas 5:00 unya igka next day work na pod siya. 

Wala gyud sala akong bana pero ako gyud siya nasinghagan, wala pa baya siyay tulog kay nagwork siya kagabii pero was ko paki. Nindot kaayo i-wild gyud, as in. Nagkutoy na gud akong tiyan kay since kagahapon, tubig lang ug Pringles ang sulod kay tib-on ra lagi karong adlawa ang kaon, ang akong plano, adto ra ko sa Manila-Hongkong Kitchenette mokaon ug taman. Unya ang nakaparat pa gyud kay wala na koy Pinoy foods diri, ang nabilin na lang kay ang bulad nga pinikas na lang gyud. Pirti na ra ba kintahay nakong nilistahay sa akong palitonon gabii. Unya nakapareserved na ko ug room sa Peppermill for 2 nights.

Hay kanindot na lang gyud isyagit. Pero dili na lang kay wala gihapon koy mahimo, ihilak na lang nako ni sa tago ug maghinay2x na lang ug init sa bulad nga nituskig na sa katugnaw sa ref. Ug tawagan na lang nako ang hotel para i-cancel ang reservation.

Haissst... Pagkaparat.


No comments:

Post a Comment