Monday, October 31, 2011

Pasensya Wala Mi Kendi Karon


Jun and Ate Jen
Kadtong niaging tuig diri akong mga anak sa US unya nalingaw ko ug maayo kay akong cute nga dalaga nagcostume while nanghatag ug candies sa mga trick or treaters. Pero nalisang pod ko tungod sa maskara nga gisuot sa akong gwapo nga ulitawo, pagsilib niya sa kwarto sus pirting siga sa akong mga mata kay iyang dagway ra may gipalusot, hehehe!

Karon wala mi namalit ug kendi para ipanghatag sa mga bata nga manuktok kay gusto sa akong bana nga maglamyerda na lang mi sa downtown kay day off man niya.Nisugot pod ko kay kapuy pod sige maghulat2x nga mobagting ang door bell. Sunod na lang pod pohon.

Kung naa pa lang akong mga anak, sigurado gyud ko nga naay kendi karon kay sila ra man ang tig-abri sa pultahan.

Gimingaw na nuon ko sa ila duha dah :(

Haay. Pait ning layo ta.


No comments:

Post a Comment