Wednesday, October 19, 2011

Kutob na lang sa Tan-aw

Saging
Lato. Slurrp.
Kinilaw
My favorite ice cream flavor
Sinabaw nga bukog sa baboy
Okra
Mangga
Nangka

Hala, dugay2x na man diay ko nga wala nakapost aning bisaya nako nga blog. Tsk tsk tsk! grabe gyud nako kabusy kintahay. Gelang, dugangan pa nako ni para pod dili laay kung naay mobasa.

Lain pay ato, mao na akong nakaon tong niuli ko sa Pinas atong niaging bulan. Daghan pa unta pero wala na nakuhaan ug piktyur.

Makalaway.

Makagutom.

Sunod na pod nga uli in God's time.



3 comments:

  1. lami kau ng lato da...dugay nako wa ka eat ana..favorite na ni papa mars...kaon nya ta ig uli nimo sunod w/ matching sugbang yobab...hehehe

    ReplyDelete
  2. ^ Sure Ning! Mokaon pod ta ug Guso Ning kong mokaon ka ana :) Si Ricardo dili mokaon ug seaweeds ug seafoods like Lobsters, Crabs and Shrimps kay hugaw daw sa ilalom sa dagat ang kinaon, whatever, hehehe!

    Salamat diay tuod sa paghapit diri.

    ReplyDelete
  3. apil nya ko ha..ganahan pud ko anang guso,di lng kaayo sa lato ky murag sip on haha..kinilaw wid sinugbang baboy jud ang lami pa jud.hay,gabie na bya dri,di nya ko mahilisan hehehe..nglaway na nuon ko dah!

    ReplyDelete