Thursday, August 12, 2010

Pangat

Isa sa namingawan nako nga pagkaon ang Pangat, morag "Pinangat" ang tawag ana sa uban. Ang abtik moluto ani si Mama ug si Jojie. Pag adto namo sa Reno gahapon, naay presko nga dahon sa gabi, naka tayming ko kay ang kasagaran man gud nga naa didto kanang uga nga dahon unya tinadtad na.

presko gyud no? 
Abtik kaayo ko naka-slice sa mga lamas
upat ra kabuok ang nahimo sa worth $4.56 nga dahon

 luto na :D
Pagtype nako ani wala pa nako natilawan kay morag nalanag pa ko sa gata sige tilaw kung ok na ba ang timpla. Ang gata diri naa sa lata grabe ka creamy.

Excited na ko motilaw ani ugma.

Hmm.

5 comments:

  1. Hello nagluto me ni mama tering nakakaun sila jojie manang belen ivy dayday ug uban pa dire.



    neneng ni bong

    ReplyDelete
  2. Neng, karon pa ko kakita nga ning comment man diay ka diri, grabe gyud ang Pangat Neng no? hehehe. Iregards ko ila Nanay Tering ug Tatay Luis.

    ReplyDelete
  3. Hi...Bechay...lahi lagi ang dagway sa pangat? ingon ni Ivy, pangat ug laing mao lang....pero ang imong pagkaluto o.k. kaayo pero ang luto sa pinay diri sa Australia,lahi kaayo kay murag dinuguan ug kulay...ambot ngano?

    ReplyDelete
  4. basin uga nga dahon iyang gamit Jean. Among pangat kay presko gyud siya ang gamiton.

    ReplyDelete
  5. unsaun pagluto yummy

    ReplyDelete