Sunday, August 15, 2010

Nanindog akong Balahibo!

Puno na ang Hotel gabii pag abot nako mao wala nay hassle pag check-in or paghulat sa mga guests nga naa sa reservation list mao sayo ra ko nakasugod sa akong mga dapat buhaton. Samtang gahulat2x  ko sa report sa Restaurant ug sa Bar, nag kukabildo mi tulo sa Cashier ug sa Manager.

Naghisgot2x mi mahitungod sa mga kwarto sa hotel unya kining among Cashier kay bag-o man, gusto unta mo tan-aw sa among pinakamahal ug pinakanindot nga kwarto pero halos kada gabii man lagi puno mao wala jud mi kalugar ug silib didto. Nakasulod ko anang kwartuha katulo na. Ang una kadtong gi-tour kunuhay ko sa hotel tung first day nako sa work. Ikaduha ug ikatulo, akong gisuroy ang dati nga Cashier ug dati nga kauban nako sa Front desk. Nindot jud kaayo, as in, naay living room, ang kwarto ug ang bed dako kaayo with matching Jacuzzi tub pa jud.

Ingon sa Manager nga ang tag-iya sa Hotel nakahisgot niya nga naa daw naghikog anang kwartuha pero mga napulo na ka tuig ang niagi, sa daan pa nga pangalan kay bag-o na man ang pangalan karon sa hotel. Giputos daw sa nagpakamatay iyang nawong sa morag shopping bag unya gihikot dayon para walay hangin makasulod pero before pa daw niya gihikot sa iyang liog, nitawag sa daw sa 911. Pag-abot sa mga Pulis patay na daw pero init2x pa. Pastilan pirting panlimbawot sa among balhibo uy! Ingon pa sa Cashier dili na lang daw siya motan-aw kay nahadlok na siya. Ako pod dili na pod ko mokuyog niya, sadangay man pod.

Dili ni akong bukton, gihulam ra nako ning pic kang Mr. Google :D

Kana ra bang kwartuha kay kasagaran mga Honeymooners ang garenta. Karong mga semanaha pulos jud bag-ong kasal ang nagstay didto. Waaah.. Kahadlok!

No comments:

Post a Comment