Friday, August 27, 2010

Pagka na Lang!

Bag-o lang ko nagcheck-in ug duha ka klase nga guests nga himos pod pwera buyag, aw dili diay duha kay wala diay nadayon ang isa :D

Ang isa ka guest, babaye nga grabe kadaghan ug alahas nga suot ug fashionista pod kaayo ug dating iyang panamit. Ambot pod kung ang iyang mga alahas genuine white gold ba ug diamonds kay dili man ko kamao modistinguish sa fake ug genuine. Dinhi man gud sa US, dili uso ang yellow gold. Ang uso diri white gold pero mubo ra ug carat with diamonds. Anyway, nagkuha siya ug room ug tungod kay late na man, ako siya gihatagan ug discount nga Business Rate. Pagswipe nako sa iyang Visa nga Credit Card, oopps, declined. So ako siyang giingnan. Ni-smile siya ug nagkuha ug lain nga CC sa iyang pitaka. This time, Mastercard na. So akong giswipe na pod, oooppps.. declined na pod. Kuntodo poised ra jud siya ug niingon, "I'm sorry. Please cancel my room". Ingon ko, "No problem". Pagtalikod niya nakadumdum ko sa salida nga "Confession of a Shopaholic" nga gitan-aw sa akong anak gabii nga ang bida sige ra ka decline iyang Credit Card pod :D


Ang ikaduha nga guests, super himos jud kay morag honeymooners, nagkamulo ko ug register sa name sa lalaki ug sa iyang Credit Card numbers, address etc., kamulo pod sila ug lips to lips sa akong atubangan, wala jud nakahulat nga moabot sa ilang kwarto. Pag ask nako sa telephone number maoy pag-ukang, tsk tsk! Taud-taud, niadto man ang babaye sa rest room nisekreto ang lalaki ug ingon sa ako nga dili to iyang wife, iya ra daw to nakuha sa lugar sa mga "babaye nga mubo ang lupad" matud pa. Proud pa ang kanahan, nindot duklon, gaupaw ra ra ba ang iyang agi.


Sabagay nagduda man ko nga dili to niya wife kay ang babaye tigulangon na unya ang lalaki medyo bata pa. Dinhi man gud sa Nevada ang mga babaye nga naa sa brothel o lugar sa mga bayaran nga mga babaye, medyo edaran na. Nakita nako na one time nga gi-feature sa TV, gi-interview sila, shocked jud ko kay mga tigulang na jud sila, kung ang ilang dagway ang basehan, ug personally akong tan-aw nila naa sa kwarenta anyos ngadto sa singkwenta anyos na sila. As in.


No comments:

Post a Comment