Sunday, August 22, 2010

Kausaban

From


to


Morag pipila na ko ka adlaw wala nakasulat dah. Medyo okupado akong beauty tong day-off nako.Naghimo ko ug Special Achara. Nagluto ko pod ko ug Pinakbet, Bihon, ug Bulad ug akong gipalaag akong duha ka mga amiga nga Pinay sa balay para daghan  mi mangaon, maayo ning daghan kay bibo kaayo. Siyempre pirting busuga namo, pwera buyag, lahi ra jud ang busog kung Pinoy foods ang naa sa tiyan ikumpara sa American Foods, mas nindot ang paminaw, hehehe!

Anyway, akong giusab ang pangalan sa akong blog gikan sa "Kalandrakas ngadto sa Kukabildo"' kay akong nasusi nga daghan diay pareho ug title sa akong blog, ulahi na ra ba ko basin moingon sila nga copy cat ko :D

So mao lang sa to, nagpahibalo lang ko sa kausaban nga akong gihimo, kita-kits ta diri next time. Maayong Adlaw kanatong tanan!

No comments:

Post a Comment